Klantgericht schrijven: de klant centraal

Schrijven hoort bij uw functie. Rapporten, offertes, memo’s, brieven, e-mails, u schrijft ze allemaal. Maar het kost u moeite om uw gedachten te structureren en goed onder woorden te brengen. Om er een logisch opgebouwd en overtuigend verhaal van te maken. U zou zo graag sneller op slag komen. ‘Je bent er nu eenmaal goed in of niet’ is een veelgehoorde misvatting. Ben je er niet goed in, dan is het een kwestie van worstelen en bovenkomen. Steeds weer. Jammer, want goed en vlot schrijven is een vaardigheid die u kunt leren.

Inhoud van de training

Deze training heeft als doel u daarvoor de vaardigheden aan te dragen. Tijdens de trainingsdag leert u planmatiger, toegankelijker en aansprekender te schrijven. We werken daarbij met teksten die de deelnemers van tevoren hebben ingestuurd. Na de training krijgt u toegang tot een web based leeromgeving, zodat u uw schrijfcompetentie verder kunt uitdiepen. In de follow-upbijeenkomst kijken we dan wat er is geleerd en welke leerpunten nog aandacht verdienen.

Het is ook mogelijk om alleen de web based training te doorlopen. U kunt dan gedurende drie maanden zelf bepalen waar en wanneer u eraan werkt. Elke module in de online training sluit af met een opdracht die u naar de trainer mailt en van wie u er feedback op krijgt.

Doelgroep

De training is bedoeld voor iedereen die betere zakelijke teksten wil of moet schrijven.

Meer informatie? Vraag het infoblad over deze training aan.