Schrijven is service verlenen
Schrijven hoort bij uw functie. Rapporten, offertes, memo’s, brieven, e-mails, u schrijft ze allemaal. Elk van die zakelijke teksten is een visitekaartje van de organisatie. En veel organisaties hebben serviceverlening hoog in het vaandel staan. Meestal verpakt in een kernwaarde van de organisatie. Dat betekent dat u ook in uw teksten klantgericht moeten zijn. Want dat is de belofte aan de lezer die voortvloeit uit de kernwaarden. Maar hoe krijgt u dat voor elkaar? Hoe bereikt u dat u schrijft met meer oog voor uw lezer zonder dat het u uren werk kost?
Soepeler schrijven
U wilt graag wat vlotter tot een aansprekende tekst komen. Deze training reikt u daarvoor de vaardigheden aan. Voor de training doorloopt u een online introductiemodule, die u voorbereidt op de training. Tijdens de trainingsdag doorlopen we alle tekstniveaus en leert u planmatig, toegankelijk en aantrekkelijk te schrijven. We werken daarbij met teksten die de deelnemers van tevoren hebben ingestuurd. Na de training houdt u toegang tot een online leeromgeving, zodat u met de oefeningen uw schrijfcompetentie verder kunt uitdiepen. In de follow-upbijeenkomst kijken we dan wat er is geleerd en welke leerpunten nog aandacht verdienen.
Zowel incompany als individueel
De training Klantgericht schrijven is bedoeld voor iedereen die heldere, prettig leesbare zakelijke teksten wil of moet schrijven. De Schrijversstudio biedt deze training aan als incompany-cursus en als training met open inschrijving. We stemmen de training af op de omvang, het niveau en de leerwensen van de cursusgroep.
Wilt u weten of de training Klantgericht schrijven iets voor u of uw medewerkers is? Neem dan contact op met de Schrijversstudio. Voor deelname aan een open training kunt terecht in de cursusplanning.
Meer informatie? Vraag het infoblad over deze training aan.